niedziela, 5 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZarobić na wizerunku

Zarobić na wizerunku

Rzeczpospolita publikuje wyniki śledztwa, jakie jej dziennikarze wraz z reporterami RMF FM przeprowadzili w sprawie zmiany wizerunku niemieckich stacji paliwowych Orlen. Z doniesień gazety wynika, że przy rebrandingu (zmianie wizerunku) doszło do nadużyć finansowych. Kontrakt na wymianę wystroju i logo dostała w lutym 2003 r. firma Connecting Vision, która, zdaniem dziennikarzy, „nie ma własnych biur i pracowników, a pod jej adresem w Hamburgu jest biuro kancelarii prawnej”. Inne szczegóły sprawy mają być ujawnione dzisiaj w audycjach RMF FM. Temat podjęła również dzisiejsza Gazeta Wyborcza: „O tym, że śledztwo jest prowadzone, potwierdził Gazecie krakowski prokurator Wojciech Miłoszewski”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj