piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościŻarówka PR i Marketing z nową nazwą i logotypem

Żarówka PR i Marketing z nową nazwą i logotypem

Lightscape – to nowa nazwa agencji, znanej dotąd jako Żarówka PR i Marketing. Po siedmiu latach zmieniono również identyfikację wizualną, poszerzono ofertę i opracowano nową strategię.

Agencja, poza działaniami Public Relations, specjalizuje się również m.in. w realizacji ogólnopolskich kampanii marketingowych i społecznych, projektów wideomarketingu czy digital i social media.

Nazwa „Lightscape” powstała na zasadzie konotacji z angielskim terminem „landscape” i oznacza krajobraz z horyzontem bez granic, szerokie postrzeganie powierzonych zadań. Nawiązuje również do angielskiego słowa „light cape” – „przylądek świateł”, gdzie indywidualne podejście, kreatywne – niestandardowe pomysły oraz autorskie rozwiązania to podstawa dobrej komunikacji.

Klientami agencji Lightscape są m.in. Expander Advisors, GFT Poland, Związek Firm Doradztwa Finansowego, Idea Bank czy Getin Leasing Bank. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj