Z początkiem października 2024 roku, z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, Fundacja Rak’n’Roll we współpracy z platformą Siepomaga.pl ruszyły z kampanią promowaną hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Celem akcji jest pozyskanie środków na wsparcie kobiet zmagających się z rakiem, w tym finansowania kosztów związanych z leczeniem, rehabilitacją i poprawą jakości życia pacjentek.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, key visual oraz hasło przewodnie akcji „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” nawiązują do kampanii Fundacji Rak’n’Roll z 2012 roku, w której karton z tym samym, odważnym napisem trzymały założycielka fundacji Magda Prokopowicz oraz Joanna Sałyga.
W ramach kampanii powstała specjalna zbiórka na platformie Siepomaga.pl. Zebrane podczas akcji fundusze będą przeznaczone m.in. na wsparcie pacjentek onkologicznych w takich obszarach jak rekonstrukcja piersi, opieka psychologiczna, leczenie farmakologiczne oraz peruki. Zbiórka zakończy się 31 grudnia 2024 roku.
Grafika promująca obecną odsłonę akcji przedstawia Małgorzatę Sajan, jedną z podopiecznych fundacji. Zdjęcie wykonała Kaja Sosnowska. (ao)