Tegoroczna edycja konferencji DIMAQ Day, skupiająca pasjonatów i profesjonalistów z branży digital marketingu, odbędzie się już w październiku 2024 roku. Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska.
W tym roku DIMAQ Day odbędzie się w trzech polskich miastach:
- 8 października w Katowicach,
- 9 października we Wrocławiu,
- 10 października w Poznaniu.
Podczas każdego dnia wydarzenia eksperci z branży zaprezentują łącznie 14 prelekcji z obszaru digital marketingu, mediów społecznościowych, sprzedaży, brandingu i strategii marketingowej.
Tegoroczna edycja skupia się przede wszystkim na kwestii ewolucji współczesnego digital marketingu. W związku z tym nie zabraknie wystąpień poruszających temat sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa, marketing automation czy big data.
Ponadto w tym roku organizatorzy położyli duży nacisk na kwestię komunikacji w dobie zmian społecznych, dlatego też w programie znalazły się zagadnienia dotyczące języka inkluzywnego oraz założeń plain language (stosowania prostego języka w komunikacji branżowej), oczekiwań silversów czy problemu greenwashingu w strategii ESG.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób zajmujących się e-marketingiem, właścicieli i dyrektorów firm, a także studentów i absolwentów, którzy chcą rozpocząć karierę w branży.
Wśród prelegentów znajdą się eksperci z zakresu marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu, w tym m.in. Grzegorz Borowiecki, dyrektor zarządzający w Wunderteam, Magdalena Murzyn, doradca i konsultant z zakresu marketingu z Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu, Jakub Kania, Digital Marketing Advisor oraz dr Katarzyna Piotrowska, konsultantka marketingu. Wydarzenie poprowadzi Łukasz Bis, prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej WSIiZ ds. kierunku digital marketing w Rzeszowie.
Zapisy na wydarzenie możliwe są za pomocą formularza na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
(kn)