Nadchodzi kolejne spotkanie z cyklu IAB HowTo. Wydarzeniem, które otwiera cykl w 2025 roku, jest konferencja „AI in action – zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu”. Odbędzie się ona 30 stycznia 2025 roku w Złotych Tarasach w Warszawie.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji w marketingu, a także jakie są nowe możliwości i trendy w tym obszarze. Specjaliści z branży przedstawią konkretne narzędzia i strategie, bazując nie tylko na najnowszej wiedzy, lecz także swoim codziennym doświadczeniu.
Podczas prelekcji eksperci omówią m.in. specyfikę narzędzi bazujących na AI oraz udzielą odpowiedzi na pytania, jak odpowiednio je wdrażać i czy rzeczywiście warto to robić. Praktycy porównają również skuteczność doświadczonego media plannera z rekomendacjami AI. Opowiedzą też, jak wykorzystać AI do tworzenia kampanii influencerskich oraz testowania reklam dzięki narzędziu, które pozwala na analizę i dostosowanie treści reklamowych jeszcze przed startem kampanii. Nie zabraknie również panelu na temat prawnych rozwiązań dotyczących nowych regulacji i obowiązków zakresu transparentności, ochrony danych czy ochrony przed deepfake’ami.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą zdobyć aktualną wiedzę na temat sztucznej inteligencji, a w szczególności do Media i Brand Managerów, Content Managerów, PR Managerów oraz osób zarządzających.
Oprócz prelekcji skoncentrowanych na przekazaniu praktycznych rozwiązań, organizatorzy postanowili ułatwić uczestnikom rozmowy ze specjalistami z branży na temat zindywidualizowanych kwestii dotyczących rozwiązań AI w marketingu. W strefie „round tables” (tzw. stolików tematycznych) uczestnicy będą mogli porozmawiać z ekspertami z Grupy Roboczej AI IAB Polska na wybrane tematy oraz dowiedzieć się, jak wykorzystać narzędzia AI we własnym biznesie.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dorota Bigo, Industry Partnerships Lead Google Polska, Aleksander Chim, Programmatic Director w Salestube, Piotr Grzybowski, radca prawny z Kancelariii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Marta Ślendak, Managing Directorka DDOB, czy Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director w K2 Precise.
Nad poziomem merytorycznym przygotowywanych wystąpień czuwa Rada Programowa, w skład której wchodzą Anna Gumkowska, szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska i przewodnicząca Rady Programowej IAB HowTo: AI in Action, Kamila Kierzek-Mechło, dyrektorka zarządzająca BUZZcenter, oraz Jakub Szczygieł, ekspert AI i martech.
Szczegóły i bilety dostępne są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)