Pierwszy zespół agencji Solski Burson-Marsteller liczy pięć osób. Do prezesa zarządu Ryszarda Solskiego w maju dołączył Jan Stożek, a w czerwcu – Zofia Kurek, Joanna Dunin-Kęplicz i Małgorzata Finkelsztejn.
Jan Stożek, account director i szef zespołu Technology, ma ponad 10-letnie doświadczenie w PR. W latach 1997-2008 pracował w agencji Sigma – najpierw jako account manager, następnie senior account manager, a ostatnio – jako account director i szef zespołu klientów technologicznych. Wśród klientów, dla których pracował, były takie firmy jak APC, BLStream, Cisco Systems, IFS, McAfee czy Zebra Technologies. Przed przejściem do PR przez siedem lat był dziennikarzem i szefem laboratorium Wydawnictwa Lupus wydającego czasopisma komputerowe i informatyczne. Studiował na wydziale inżynierii chemicznej Politechniki Warszawskiej.
Zofia Kurek, senior account manager i szefowa zespołu Consumer, ma ponad 5-letnie doświadczenie w PR. Przez ostatni rok pracowała w Sigmie na stanowisku account managera, a następnie senior account managera i szefowej działu FMCG. Wśród klientów, dla których prowadziła działania komunikacyjne, były Eden Springs, Indesit i Procter&Gamble. Wcześniej pracowała w agencjach Tauber Promotion i Twenty Four Seven, zajmując się takimi klientami, jak Baker McKenzie, Browar Belgia, McDonald’s, Microsoft Dynamics, Nivea, Roland Berger Consultants i WizzAir. Wcześniej pracowała jako dziennikarka czasopisma Weranda, była także copywriterem w agencji Upstairs Young&Rubicam. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a obecnie studiuje na Podyplomowym Studium Zarządzania Marką na SGH.
Joanna Dunin-Kęplicz, senior account manager i zastępca szefa zespołu Technology, ma ponad 5-letnie doświadczenie w PR. W latach 2006-2008 pracowała w agencji Sigma na stanowisku account managera, a następnie senior account managera w zespole klientów technologicznych, prowadząc działania dla takich firm, jak: Cisco Systems, EMC i Crowley Data Poland. Wcześniej pracowała w agencji East Side Consulting, zajmując się m.in. firmami LG Electronics, Seagate, Adaptec i Borland. Jeszcze wcześniej pracowała w dziale PR firmy Compaq Computer. Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie na SGH.
Małgorzata Finkelsztejn, account executive w zespole Technology, ma roczne doświadczenie w PR. W latach 2007-2008 pracowała w agencji Compress, prowadząc działania m.in. dla Atos Origin. Wcześniej pracowała w firmach Eurilogics Polska i R.A.Productions. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Komunikowania i Informacji Uniwersytetu Jean Moulin w Lyonie.
Solski Burson-Marsteller została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym i z początkiem czerwca rozpoczęła działania w nowej siedzibie. W najbliższych miesiącach zespół ma się powiększyć o kilka kolejnych osób. (kk)