Zetha Media ma dwóch nowych klientów, pierwszych pozyskanych na rynku polskim w zakresie marketingu i PR: Admiral Tax oraz Dowson Holdings. Pierwsza firma to kancelaria podatkowa, obecna również w Polsce, druga działa w obszarze optymalizacji podatkowej i inwestycji kapitałowych.
W ramach współpracy z Admiral Tax Zetha Media odpowiada za PR korporacyjny, PR produktowy, e-PR, e-marketing oraz event marketing, a także doradztwo w zakresie komunikacji i reklamy. Klient sam zgłosił się do agencji, po tym jak pojawiła się na polskim rynku.
Admiral Tax poprzednio nie korzystało z usług agencji zewnętrznej w Polsce. Z Zetha Media współpracowało wcześniej w Wielkiej Brytanii.
Współpraca z Dowson Holdings zakłada z kolei całościową obsługę klienta w obszarze PR-u produktowego, e-PR-u oraz rekomendowanie działań kreatywnych i reklamowych.
Klienta pozyskano w wyniku działań new business. Firma nie korzystała dotychczas z usług agencji w Polsce.
Współprace rozpoczęły się w październiku. Umowy w przypadku obu klientów podpisano na czas nieokreślony. Za działania ze strony agencji odpowiadają Karolina Zawojska, Marketing Coordinator i Rafał Fraś, New Media & Marketing Specialist.
„Nie bez znaczenia dla wyboru Zetha Media przez obu naszych klientów było nasze długoletnie doświadczenie na rynku brytyjskim. Oba podmioty są firmami brytyjskimi (…)” – zaznacza Anna Godek-Biniasz, dyrektor zarządzająca Zetha Media.
Zetha Media to właściciel tygodników „Polish Express” i „LAJT” ukazujących się w Wielkiej Brytanii oraz serwisów Polishexpress.co.uk, Lajt.co.uk, Stefa.co.uk, Polacy.co.uk. Jest również organizatorem odbywającego się co roku plebiscytu dla biznesu „Polish Choice” oraz wydarzeń kulturalnych. Firma ma za sobą gruntowną restrukturyzację, tym samym zaczęła świadczyć usługi z obszarów marketingu i PR. We wrześniu 2016 roku ogłosiła swoje wejście na polski rynek jako agencja marketingowa full service. (ak)