Anna Nowakowska odchodzi z firmy Clear Channel Poland. Pełniła w niej od 2003 roku funkcję dyrektora marketingu. Nie zrywa jednak kontaktu z firmą, a będzie z nią współpracować w zakresie komunikacji marketingowej i public relations jako zewnętrzny specjalista.
Szczegółowy zakres jej nowych zadań ma być określony na początku sierpnia. Do czasu zakończenia procesu rekrutacji i zatrudnienia osoby na miejsce Nowakowskiej, zarządzanie działem marketingu przejmie Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel.
Nowakowska będzie współpracować z firmą także po zatrudnieniu nowej osoby; pozostanie ona także członkiem Rady Nadzorczej Polskich Badań Outdooru (PBO). Jest to projekt stworzenia standardu badań efektywności reklamy zewnętrznej w Polsce, którego uczestnikami są: AMS, Clear Channel Poland i SMG/KRC.
Wcześniej Nowakowska pracowała jako marketing manager w firmie Plakanda International Poland, a od 1999 r., po przejęciu firmy przez międzynarodowy koncern Clear Channel Communication, pełniła także tę funkcję w strukturach polskiego oddziału koncernu.
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem światowego koncernu reklamy zewnętrznej – Clear Channel Outdoor. (kk)