Związek Firm Public Relations zapowiedział XVII edycję konkursu Złote Spinacze. Jak co roku, jego celem jest wyłonienie najlepszych PR-owych kampanii w Polsce. Zgłoszenia do Złotych Spinaczy będą przyjmowane od 16 lipca do 5 września 2019 roku za pośrednictwem platformy online.
Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów, które realizują projekty public relations w Polsce. Organizatorzy Złotych Spinaczy chcą poprzez konkurs zwiększyć profesjonalizm w branży oraz promować najlepsze praktyki PR-owe i komunikacyjne.
Zgłoszeń będzie można dokonywać łącznie w 34 kategoriach: 17 głównych, 3 specjalnych i 14 sektorowych. Aby zgłosić projekt w kategorii specjalnej lub sektorowej, należy wcześniej zgłosić go do kategorii głównej.
Szczegóły dotyczące właściwego wypełniania formularza oraz zasad udziału w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy zostaną omówione podczas szkolenia dla osób zainteresowanych konkursem. Odbędzie się ono 11 lipca 2019 roku o godz. 10:00 w siedzibie ZFPR. Szkolenie jest bezpłatne, jednak należy się na nie wcześniej zarejestrować.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 6 grudnia 2019 roku podczas uroczystej gali w Warszawie. (pm)