Do 5 czerwca 2024 roku wydłużono czas na zgłoszenia w tegorocznej edycji konkursu The Next Gen of PR, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Konkurs, który w odbywa się po raz trzeci, skierowany jest do osób zawodowo związanych z public relations, mających mniej niż 35 lat.
W rywalizacji mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które mogą zostać zgłoszone przez osoby fizyczne oraz podmioty zatrudniające pracowników, np. agencje, firmy czy NGO.
Partnerem głównym konkursu jest w tym roku Coca-Cola, co oznacza, że uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez tę markę.
„Nasza marka od lat dostarcza prawdziwej magii, zaskakując nieoczywistymi połączeniami i spersonalizowanymi interakcjami. Cieszę się, że tym razem będziemy mogli zainspirować młode talenty do uwolnienia kreatywności i stworzenia nowych doświadczeń dla konsumentów” – mówi Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland.
Zgłoszenia można dokonać przez formularz.
Nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.
Kampanie public relations stworzone przez uczestników konkursu oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt.
Pracom jurorów przewodniczyć będzie Agata Zeman, Managing Directorka w 24/7Communication i wiceprezeska zarządu ZFPR.
Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.