piątek, 24 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZielona Góra stawia na gadżety

Zielona Góra stawia na gadżety

W zielonogórskim wydaniu Gazety Wyborczej można przeczytać o roli gadżetów w promocji Zielonej Góry. Miasto na wszystkie działania promocyjne ma w budżecie ok. 2,5 mln zł. Zgodnie z postanowieniami władz miasta, ważną rolę w jego promocji mają odegrać gadżety reklamowe. Zielona Góra już ogłosiła trzy przetargi na zaprojektowanie i wykonanie kilku tysięcy gadżetów reklamowych z logo miasta. Jak można przeczytać w artykule, „zamówiono m.in. 500 teczek konferencyjnych z materiału, 500 parasoli, tyle samo czapek z daszkiem, koszulek, fartuchów winiarskich czy toreb na laptopy. Dla bardziej wytwornych gości przewidziano skórzane portfele, piersiówki z eleganckim obiciem, biwuary na dokumenty czy etui na butelkę wina z ekoskóry”. Poza tym mają się również pojawić gadżety typowo winiarskie. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj