środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZła marka jak kula u nogi

Zła marka jak kula u nogi

Jeśli tylko jeden odział firmy ma problemy, czy konsumenci uznają całą firmę za zagrożoną? Przykład AIG, o którym pisze Daniel Indiviglio na stronie business.theatlantic.com dowodzi, że tak.

Sytuacja AIG pokazuje, że negatywna postawa klientów dotyczy całej marki, a nie poszczególnych oddziałów firmy – czytamy w artykule. Kłopoty finansowe AIG w Stanach Zjednoczonych wpłynęły na drastyczny spadek sprzedaży polis ubezpieczeniowych w Europie (jak podaje w swoim raporcie Bloomberg, w ciągu ostatniego kwartału sprzedaż ta zmalała o 87 proc.). „A należy pamiętać, że dział AIG zajmujący się ubezpieczeniami funkcjonował dotychczas znakomicie, podczas gdy inne działy tej firmy popadały w coraz większe kłopoty ” – zaznacza autor artykułu. Sugeruje on również, że najlepszym rozwiązaniem może okazać się wydzielenie dobrze prosperujących działów firmy i stworzenie dla nich nowej marki. (ks)

Czytaj więcej

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj