niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZłote Spinacze 2016: Grzegorz Szczepański o konkursie

Złote Spinacze 2016: Grzegorz Szczepański o konkursie

Czy istnieje jakaś złota zasada, którą powinni kierować się uczestnicy konkursu? Jakie nowości czekają w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy? W jaki sposób przedstawić efekty zgłaszanej kampanii? O konkursie rozmawiamy z Grzegorzem Szczepańskim, prezesem zarządu Związku Firm Public Relations, jurorem konkursu Złote Spinacze, CEO agencji Hill&Knowlton Strategies.

[[{“fid”:”20696″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

Zgłoszenia do XVI edycji konkursu w 31 kategoriach konkursowych (18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych) można nadsyłać do 4 sierpnia do godziny 16 – w pierwszym terminie i do 11 sierpnia do godziny 16 w drugim, ostatecznym terminie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj