Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło 266 zgłoszeń w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz 3 specjalnych. To najwyższy wynik w historii konkursu. Liczba zgłoszeń wzrosła o 15 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.
Do kategorii głównych wpłynęło 171 zgłoszeń, do sektorowych – 65, a do specjalnych – 30.
Spośród kategorii głównych największym powodzeniem cieszyła się Kampania społeczna. Kolejne, które najczęściej wybierano, to PR produktu i Event komercyjny.
Wśród sektorowych największe zainteresowanie wzbudziły dwie kategorie. Pierwsza z nich to Finanse, a druga – Technologia, IT, telekomunikacja.
Z kolei najchętniej wybieraną kategorią specjalną był Research&Insight. Kategoria została uruchomiona w tym roku, a jej partnerem jest IMM.
W tegorocznej edycji ze względu na brak zgłoszeń nie zostaną uruchomione dwie kategorie sektorowe: Moda i styl życia oraz Turystyka i rekreacja.
Start I etapu konkursu zaplanowano na 31 lipca. Jury liczące 72 osoby oceni wszystkie projekty za pośrednictwem platformy do głosowania online. Etap ten zakończy się 11 września ogłoszeniem nominacji.
Jurorzy będą oceniać projekty w trzech grupach, a nad całością prac będzie czuwała przewodnicząca jury: Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (pk)
Czytaj więcej:
Znamy jurorów konkursu Złote Spinacze 2017