sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZłote Spinacze rozdane. Maurent PR, Havas i H+K otrzymały po trzy statuetki

Złote Spinacze rozdane. Maurent PR, Havas i H+K otrzymały po trzy statuetki

4 grudnia poznaliśmy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze. W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie statuetki wręczono w 26 kategoriach.

Najwięcej, bo po trzy nagrody, zdobyły projekty „Adoptuj pszczołę 2”, zrealizowany przez Greenpeace Polska,  i „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, który stworzyła agencja Maurent PR dla Grupy Azoty.

Po trzy statuetki odebrały również agencje Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies Poland. Havas PR Warsaw i Orange Polska zdobyły nagrody za kampanię „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs” w kategorii PR korporacyjny i w kategorii specjalnej Kreatywność. Havas odebrał też nagrodę w kategorii sektorowej Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze za kampanię „Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Agencja Hill+Knowlton Strategies Poland zdobyła z kolei dwie statuetki za akcję „#Ocal książki” – w kategorii Public Affairs i lobbying oraz sektorowej Kultura i media. Trzecią nagrodę agencja otrzymała za kampanię „»Lords of the Fallen« – największa polska superprodukcja 2014 roku” w kategorii Technologia, IT, telekomunikacja.

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu

Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying

Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna

Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny

European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny

Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

Corporate Social Responsibility (CSR)

Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu

Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media

#Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie

Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

 

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja

„Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse

„Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia

Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  – Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy

„Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” –  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media

Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie

Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja

Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj