środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZły wizerunek polskiej prasy

Zły wizerunek polskiej prasy

Małgorzata Węgierek, była członkini zarządu wydawnictwa Hubert Burda Media, osobiście się przekonała jak słaby wizerunek posiada polska prasa. „Wszędzie słychać, że dni gazet są policzone, i niestety zarówno reklamodawcy, jak i media plannerzy ulegają temu przekonaniu” – powiedziała w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną.

Polscy wydawcy postanowili poprawić swój wizerunek w branży, bo jak mówi Rafał Oracz, członek komisji promocji prasy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy: „Zależy nam na poprawie atmosfery wokół wydawców i wzmocnieniu postrzegania ich jako twórców najbardziej wartościowych treści, bez których Internet miałby niewiele do zaoferowania”.

Według Oracza zły wizerunek prasy nie wynika z obiektywnych faktów, lecz z tworzenia przez konkurentów – głównie branży internetowej – zniekształconego obrazu mediów papierowych.  (rg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj