ZFPR wprowadził zmianę w regulaminie konkursu Złote Spinacze 2017. Dotyczy ona zgłaszanych do konkursu projektów. Dzięki niej do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty stworzone w okresie 2016/2017, czyli te realizowane w całym roku 2016 oraz w części roku 2017 – do dnia przesłania zgłoszenia do konkursu.
Przypominamy: już w najbliższy wtorek 4 lipca o godz. 16.00 mija pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2017. Drugi termin to 11 lipca do godz. 16:00.
Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. W tym roku organizator wprowadził zmiany w poszczególnych kategoriach konkursowych:
Kategorie główne: zmianie uległy definicje kategorii Custom publishing oraz Content marketing – branded content
Kategorie specjalne: powołano nową kategorią specjalną Research&Insight, której partnerem jest IMM
Kategorie sektorowe: w skutek rozdzielenia poszczególnych sektorów powstały między innymi kategorie: Sport; Turystyka i rekreacja; Uroda, higiena i wellness; Moda i styl życia; Przemysł i infrastruktura;
Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z branży public relations. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 72 jurorów – to eksperci public relations, przedstawiciele świata biznesu, mediów, nauki i organizacji pozarządowych.
Audytor konkursu: KPMG.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu i partnerem Nagrody Publiczności.
Informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl.