Dotychczas Snapchat nie udostępniał marketerom statystyk. Firma postanowiła to zmienić – informuje prdaily.com.
Jak czytamy, nowe rozwiązanie ma zapewnić automatyczne tworzenie statystyk dla wszystkich znikajacych zdjęć i wideo publikowanych na kanale marki. Dzięki nowej funkcji dowiemy się m.in. ile razy treść została otwarta, obejrzana, a także ile wynosi średnia liczba screenów – czytamy.
Co więcej, Snapchat proponuje narzędzie śledzące dla całych kampanii oraz takie, które znajduje wpływowych internautów. Mowa o TalentScout – podaje źródło.
Na koniec czytamy, że wcześniej sprzedaż reklam w sekcji Discover była niespójna wśród wydawców, a przychody trudne do przewidzenia. Snapchat, by to zmienić, daje wydawcom licencję na treści. Marketerzy zaś, poza współpracą z wydawcami takimi jak ESPN, Mashable, Cosmopolitan, Vice czy National Geographic, mogą działać bezpośrednio ze Snapchatem. (ak)