piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany na Snapchacie. Dla marketerów

Zmiany na Snapchacie. Dla marketerów

Dotychczas Snapchat nie udostępniał marketerom statystyk. Firma postanowiła to zmienić – informuje prdaily.com.

Jak czytamy, nowe rozwiązanie ma zapewnić automatyczne tworzenie statystyk dla wszystkich znikajacych zdjęć i wideo publikowanych na kanale marki. Dzięki nowej funkcji dowiemy się m.in. ile razy treść została otwarta, obejrzana, a także ile wynosi średnia liczba screenów – czytamy.

Co więcej, Snapchat proponuje narzędzie śledzące dla całych kampanii oraz takie, które znajduje wpływowych internautów. Mowa o TalentScout – podaje źródło.

Na koniec czytamy, że wcześniej sprzedaż reklam w sekcji Discover była niespójna wśród wydawców, a przychody trudne do przewidzenia. Snapchat, by to zmienić, daje wydawcom licencję na treści. Marketerzy zaś, poza współpracą z wydawcami takimi jak ESPN, Mashable, Cosmopolitan, Vice czy National Geographic, mogą działać bezpośrednio ze Snapchatem. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj