Wraz z końcem kwietnia 2018 roku Marcin Olkowicz przestanie pełnić funkcję dyrektora generalnego Związku Firm Public Relations. Złożył rezygnację w ostatnim dniu marca. Zarząd podjął decyzję o zmianie struktury Związku i powołaniu funkcji dyrektora ZFPR – stanowisko to obejmie Ewelina Kiszka.
„Decyzja wynika z przyczyn osobistych. To świadomy wybór. Od ponad 20 lat zajmuję się zawodowo obszarem komunikacji społecznej i marketingowej. W różnych rolach, także menedżerskich i po różnych stronach rynku. Tyle samo mniej więcej zajmuję się edukacją i rozwojem osobistym. Chcę teraz w większym stopniu skupić się na realizacji swojej pasji związanej z pracą rozwojową z ludźmi” – mówi Marcin Olkowicz w rozmowie z PRoto.pl. „Potrzebuję też nieco dystansu do wielu zjawisk społecznych i komunikacyjnych, które słyszę, widzę, obserwuję. Czasem mam potrzebę i przestrzeń do bardziej zaangażowanego odniesienia do nich. W dotychczasowej roli, co jasne, nie było to możliwe. Jestem aktywnym wykładowcą, trenerem biznesu, konsultantem procesów HR. Decyzja o zmianie ma mi pomóc w realizacji siebie poprzez szersze wykorzystywanie tych kompetencji” – dodaje.
Do zadań nowego dyrektora należy operacyjne zarządzanie działalnością biura i wszystkimi projektami realizowanymi przez ZFPR. Zarząd Związku zdecydował o nieprowadzeniu rekrutacji na stanowisko dyrektora generalnego – będzie osobiście kierował wybranymi aktywnościami firmy i odpowiadał m.in. za relacje z interesariuszami i mediami.
Ewelina Kiszka od ponad półtrora roku zarządza projektami biura ZFPR – głównie konkursem i galą Złote Spinacze, ale również projektami statutowymi Związku, takimi jak: „Badanie płac” i „Ranking agencji wg fee income”. Wcześniej współpracowała przy organizacji Innovation AD oraz Imagination Day w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. (jg)