Hanna Czacharowska została nowym Head of Social Media w agencji 24/7Communication. Zastąpiła Pawła Lipca, którzy przeszedł do Strefy Mocy, gdzie pełni funkcję Marketing and Communication Managera.
Czacharowska w 24/7Communication będzie odpowiedzialna za nadzór i opracowywanie strategii marek w mediach społecznościowych oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanej komunikacji w ramach obsługi klientów agencji. 24/7Communication rozwija tym samym kompetencje działu social media, który obecnie liczy 10 osób – social media managerów, content managerów oraz media plannerów.
Hanna Czacharowska wcześniej związana była z agencją LiquidThread działającą w ramach The Publicis Media Group (dawniej Starcom). Doświadczenie zdobywała też w Danone, gdzie odpowiadała za działania digital dla projektu Mały Głód, a także wspierała inne marki z portfolio producenta. Czacharowska pracowała także w Alior Banku.
24/7Communication korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mw)