W maju 2020 roku ŠKODA Polska wprowadziła zmiany personalne w swoich strukturach. Awansowano trzech pracowników – w tym Łukasza Matylę, który odpowiada za obszar komunikacji marki.
Łukasz Matyla objął stanowisko kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM. Odpowiada m.in. za koordynację prac zespołów komunikacji oraz CRM, zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji, stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki ŠKODA.
Matyla pracuje w ŠKODA Polska od 2015 roku. Poprzednio w firmie pełnił funkcję kierownika ds. digitalizacji, specjalisty ds. produktu oraz specjalisty ds. analiz rynkowych. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w Kopanii Piwowarskiej (gdzie pracował jako starszy specjalista ds. monitoringu łańcucha dostaw i analityk logistyki) oraz firmie Neopa (jako specjalista ds. analizy zakupów). Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie ukończył kierunek finanse i rachunkowość.
Łukasz Matyla
Poprzednio funkcję kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM pełnił Michał Cabaj, który w maju 2020 roku awansował na stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej. Cabaj odpowiada za zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online. Michał Cabaj pracuje w ŠKODA Polska od ośmiu lat. W przeszłości w firmie pełnił również funkcję kierownika ds. PR.
Michał Cabaj
Na stanowisko kierownika ds. digitalizacji (które poprzednio obejmował Łukasz Matyla) awansował w maju 2020 roku Paweł Witek. Odpowiada za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystem marki. Witek pracuje w ŠKODA Polska od pięciu lat. Poprzednio pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji.
Paweł Witek
(ak)