W lutym 2025 roku przekazano, że z agencji Hoh, działającej w branży influencer marketingu, odchodzi jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli – Kevin Mglej. Sprzedał on pakiet większościowego udziału, przekazując tym samym kierownictwo nad firmą współtwórcy Hoh – Rafałowi Janikowi.
Mglej informuje, że od lat zarządza różnymi spółkami i chce robić to z pełnym zaangażowaniem pod brandem Mglej Investments, inwestując w start-upy i nieruchomości czy szukając rewolucji na rynku muzycznym. „Hoh zostawiam w dobrej kondycji finansowej, a stery przejmuje Rafał, który nie tylko jest fantastycznym partnerem biznesowym, ale też specjalistą, który doskonale rozumie rynek marketingowy i jego potrzeby. Po sześciu latach współpracy jestem bardziej niż pewien, że świetnie poradzi sobie za sterami agencji wyznaczając jej kierunek i kreując nowe rynkowe trendy” – dodaje.
Firma została założona w 2019 roku. W ciągu sześciu lat Hoh (wcześniej House of Hype) zdobyło zaufanie takich firm jak OPPO czy Mastercard.
Agencja podkreśla, że zmiana w zarządzie nie oznacza rewolucji, a jest kolejnym etapem w rozwoju agencji. Firma ma w planach dalszą rozbudowę przez rozszerzenie współpracy z markami oraz wzmacnianie portfolio i pozycji w branży. Jak przekazuje Hoh, „priorytetem jest dalsza personalizacja usług oraz realizacja innowacyjnych projektów, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku”. (ao)