środa, 26 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościZmiany w agencji influencer marketingu Hoh. Kevin Mglej sprzedaje udziały

Zmiany w agencji influencer marketingu Hoh. Kevin Mglej sprzedaje udziały

W lutym 2025 roku przekazano, że z agencji Hoh, działającej w branży influencer marketingu, odchodzi jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli – Kevin Mglej. Sprzedał on pakiet większościowego udziału, przekazując tym samym kierownictwo nad firmą współtwórcy Hoh – Rafałowi Janikowi.

Mglej informuje, że od lat zarządza różnymi spółkami i chce robić to z pełnym zaangażowaniem pod brandem Mglej Investments, inwestując w start-upy i nieruchomości czy szukając rewolucji na rynku muzycznym. „Hoh zostawiam w dobrej kondycji finansowej, a stery przejmuje Rafał, który nie tylko jest fantastycznym partnerem biznesowym, ale też specjalistą, który doskonale rozumie rynek marketingowy i jego potrzeby. Po sześciu latach współpracy jestem bardziej niż pewien, że świetnie poradzi sobie za sterami agencji wyznaczając jej kierunek i kreując nowe rynkowe trendy” – dodaje.

Firma została założona w 2019 roku. W ciągu sześciu lat Hoh (wcześniej House of Hype) zdobyło zaufanie takich firm jak OPPO czy Mastercard.

Agencja podkreśla, że zmiana w zarządzie nie oznacza rewolucji, a jest kolejnym etapem w rozwoju agencji. Firma ma w planach dalszą rozbudowę przez rozszerzenie współpracy z markami oraz wzmacnianie portfolio i pozycji w branży. Jak przekazuje Hoh, „priorytetem jest dalsza personalizacja usług oraz realizacja innowacyjnych projektów, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku”. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj