sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w Aliganzie. Powstało stanowisko Marketing&PR Director

Zmiany w Aliganzie. Powstało stanowisko Marketing&PR Director

Jak informowaliśmy, Emilia Miksa awansowała na stanowisko Head of PR Department i od czerwca przejęła zarządzanie działem PR. Wraz z początkiem lipca do Aliganza Fashion Agency dołączyła Agata Brodzka-Kostrzewska, która objęła stanowisko Marketing & PR Director. Jest to nowo utworzona funkcja w agencji. Brodzka-Kostrzewska  będzie zarządzać trzema działami: PR, Showroom i Projekty.

Agata Brodzka-Kostrzewska przez ostatnie sześć lat pracowała jako manager Katarzyny Figury i Nataszy Urbańskiej, a także jako współwłaścicielka modowej marki MUSES. Z branżą PR i marketingiem jest związana od ponad 13 lat. Pracowała dla takich marek jak W.KRUK, Lilou, teatr Studio Buffo, Ecco czy Colgate-Palmolive. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Działem projektów od czerwca kieruje w agencji Natalia Pelczar, która objęła stanowisko Head of Projects Department. W Aliganzie pracuje od maja 2013 roku – początkowo jako Project Manager, później – Senior Project Manager. Wcześniej pracowała jako Project Manager w Łowcy Klimatów Premium Events oraz Event Coordinator w Pure Sky Club.

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj