Z początkiem września 2022 roku Hubert Fronczak przejmuje odpowiedzialność za działania public relations BMW Group w Polsce. Zastąpi Katarzynę Gospodarek, która po dziesięciu latach na czele zespołu PR w Grupie BMW rozstaje się z organizacją.
Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska i będzie odpowiadał za dział komunikacji korporacyjnej, a także pełnił funkcę rzecznika prasowego. Z BMW Group jest związany od 2016 roku. Do tej pory jako Product Communications Manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz MINI. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikację korporacyjną oraz działania public affairs.
Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. Przed dołączeniem do BMW Group pracował w branży marketingu sportowego, przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Doświadczenie zdobywał w PKN ORLEN, Havas Sports & Entertainment, ITBC Communication oraz Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR).
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.
Katarzyna Gospodarek zdecydowała się na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami Grupy BMW. (mb)