Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w Clue PR. Nowe osoby, awanse i dział influencer marketingu. na przełomie lutego i marca 2020 roku clue pr zatrudniło cztery nowe osoby – katarzynę miklaszewską, michała kazubka, emilię pyrz, dominikę wellenger – i awansowało dotychczasowego pracownika – michała kwietniewskiego. agencja otworzyła też nowy dział – influencer marketing practise, który odpowiada za tworzenie i realizację k ampanii m.in. z influencerami i youtuberami oraz nadzoruje prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych klientów. nowym działem pokieruje dominika wellenger, która odpowiada za jego rozwój. wellenger współpracą z influencerami zajmuje się od sześciu lat. do tej pory m.in. współpracowała z mikroblogerami kulinarnymi w serwisie durszlak.pl oraz doradzała markom w zakresie influencer marketingu i tworzyła kampanie 360 w wydawnictwie bauer. pracowała dla branż fmcg, beauty, fashion i finanse. katarzyna miklaszewska objęła nowo utworzone stanowisko account directora. odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilach korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym. nadzoruje też obsługę nowego klienta agencji – producenta smartfonów realme. razem z zarządem będzie również realizować cele strategiczne i wspierać działania new business. poprzednio pracowała jako head of brand pr & influencer marketing w lovebrands relations. pracę w branży komunikacyjnej zaczęła w 2013 roku od zajmowania się wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. specjalizuje się w komunikacji marek w kanałach social media. współpracowała z markami takimi jak frosta, danone, tim i nextpop oraz agencją pegasus group. jest absolwentką pedagogiki specjalnej i podyplomowego studium zarządzania projektami i usługami w szkole głównej handlowej w warszawie. michał kazubek rozpoczął pracę na nowo utworzonym stanowisku pr managera. odpowiada za rozwój działu korporacyjnego. ma ponad sześć lat doświadczenia w komunikacji, głównie z zakresu pr-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. poprzednio pracował w agencji public dialog. obsługiwał klientów m.in. z branż budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej. emilia pyrz objęła nowo utworzone stanowisko pr consultanta. w agencji obsługuje klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie csr. pracę w branży rozpoczęła w 2015 roku. poprzednio w komunikacji plus zajmowała się klientami m.in. z branż kolejowej, nieruchomości oraz bpo/ssc. wcześniej w ceneo.pl była copywriterem wspierającym zespół social media oraz redaktorką magazynu „runner’s world polska”. michał kwietniewski awansował z kolei na stanowisko account directora. w agencji nadzoruje pracę dla klientów korporacyjnych, finansowych i przemysłowych oraz wspiera zarząd w działaniach strategicznych i new business. wcześniej w clue pr pracował jako head of corporate practise oraz senior account manager. ma trzynastoletnie doświadczenie w branży. prowadził projekty m.in. dla międzynarodowych firm axis communications, alcatel-lucent i astrazeneca oraz instytucji publicznych, takich jak komisja europejska. (ak).
Na przełomie lutego i marca 2020 roku Clue PR zatrudniło cztery nowe osoby – Katarzynę Miklaszewską, Michała Kazubka, Emilię Pyrz, Dominikę Wellenger – i awansowało dotychczasowego pracownika – Michała Kwietniewskiego. Agencja otworzyła też nowy dział – Influencer Marketing Practise, który odpowiada za tworzenie i realizację kampanii m.in. z influencerami i youtuberami oraz nadzoruje prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych klientów.
Nowym działem pokieruje Dominika Wellenger, która odpowiada za jego rozwój. Wellenger współpracą z influencerami zajmuje się od sześciu lat. Do tej pory m.in. współpracowała z mikroblogerami kulinarnymi w serwisie durszlak.pl oraz doradzała markom w zakresie influencer marketingu i tworzyła kampanie 360 w wydawnictwie Bauer. Pracowała dla branż FMCG, beauty, fashion i finanse.

Katarzyna Miklaszewska objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilach korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym. Nadzoruje też obsługę nowego klienta agencji – producenta smartfonów Realme. Razem z zarządem będzie również realizować cele strategiczne i wspierać działania new business. Poprzednio pracowała jako Head of Brand PR & Influencer Marketing w LoveBrands Relations. Pracę w branży komunikacyjnej zaczęła w 2013 roku od zajmowania się wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. Specjalizuje się w komunikacji marek w kanałach social media. Współpracowała z markami takimi jak FRoSTA, Danone, TiM i Nextpop oraz agencją Pegasus Group. Jest absolwentką pedagogiki specjalnej i podyplomowego studium zarządzania projektami i usługami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał Kazubek rozpoczął pracę na nowo utworzonym stanowisku PR Managera. Odpowiada za rozwój działu korporacyjnego. Ma ponad sześć lat doświadczenia w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Poprzednio pracował w agencji Public Dialog. Obsługiwał klientów m.in. z branż budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej.

Emilia Pyrz objęła nowo utworzone stanowisko PR Consultanta. W agencji obsługuje klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR. Pracę w branży rozpoczęła w 2015 roku. Poprzednio w Komunikacji Plus zajmowała się klientami m.in. z branż kolejowej, nieruchomości oraz BPO/SSC. Wcześniej w Ceneo.pl była Copywriterem wspierającym zespół social media oraz redaktorką magazynu „Runner’s World Polska”.

Michał Kwietniewski awansował z kolei na stanowisko Account Directora. W agencji nadzoruje pracę dla klientów korporacyjnych, finansowych i przemysłowych oraz wspiera zarząd w działaniach strategicznych i new business. Wcześniej w Clue PR pracował jako Head of Corporate Practise oraz Senior Account Manager. Ma trzynastoletnie doświadczenie w branży. Prowadził projekty m.in. dla międzynarodowych firm Axis Communications, Alcatel-Lucent i AstraZeneca oraz instytucji publicznych, takich jak Komisja Europejska.

(ak)