W marcu 2019 roku do zespołu social media w Love to talk dołączył Paweł Kardel na stanowisku Senior Social Media Specialist. Awansowały z kolei Agata Bachurska i Alicja Przetak – obie na stanowiska Social Media Specialist – oraz Dorota Branicka na stanowisko Junior Social Media Specialist.
Paweł Kardel zajmie się w Love to talk szkoleniami, koordynacją kampanii digitalowych i współprac z influencerami, tworzeniem ofert dla działu new business oraz wsparciem organizacyjnym zespołu. Kardel zdobywał doświadczenie zawodowe przy promocji eventów i koordynacji projektów social media w agencjach takich jak GroupM czy Avenew Media. Zajmował się również działaniami w mediach społecznościowych m.in. dla Allegro, Hebe, McFIT i Alior Banku.
Agata Bachurska doświadczenie z zakresu PR-u i marketingu zdobywała m.in. w Kingdom Associates Inc w Nowym Yorku oraz Polyclinique du Beaujolais we Francji. W Love to talk pracuje od marca 2018 roku, wcześniej na stanowisku Junior Social Media Specialist. Odpowiada za prowadzenie profili „Kanał Epic Drama” oraz „Visat Channels Africa”.
Alicja Przetak przed dołączeniem do Love to talk pracowała w zespole komunikacyjnym firmy Turtle Entertainment obsługującym światowe finały mistrzostw IntelExtreme Masters oraz mistrzostwa Europy w piłce ręcznej. Z agencją związana jest od maja 2017 roku, wcześniej zajmowała stanowisko Junior Social Media Specialist. Zajmuje się wspieraniem zespołu przy facebookowych kampaniach reklamowych oraz prowadzi profil „Viasat History”.
Dorota Branicka współpracuje z agencją od lutego 2018 roku i rozpoczęła w niej swoją karierę zawodową jako Office Assistant. Do jej obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie wsparcie zespołu w obsłudze klientów farmaceutycznych, przemysłowych, FMCG oraz działań new business. (ak)