Agencja Hill+Knowlton Strategies zrestrukturyzowała dział Technology Practice i wzmacnia kompetencje w tym zakresie. Zespołem pokierują Magdalena Szulc oraz Krzysztof Rygiel.
Dział technologiczny w H+K Strategies współpracuje przede wszystkim z tzw. disrupctive companies, czyli dynamicznie rozwijającymi się firmami, które redefiniują rynek i wyznaczają nowe trendy w swoich sektorach. Hill+Knowlton Strategies realizuje projekty m. in. dla Facebooka, Ubera, Spotify, marek Huawei, Fibaro czy firmy NetApp. „Nowa strategia zespołu Technology Practice jest odpowiedzią na zmiany, które obserwujemy w branży technologicznej’ – mówi Magdalena Szulc. „Aby być zaufanym partnerem takich marek jak Spotify, Uber czy Facebook, musimy łączyć kompleksową wiedzę technologiczną z dogłębną znajomością biznesu klienta i rozumieniem różnych aspektów jego działalności” – dodaje.
Magdalena Szulc w H+K Strategies pracuje od 2009 roku. W lipcu 2016 objęła stanowisko Account Directora. Jest odpowiedzialna za kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadzi działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4. W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify.
Krzysztof Rygiel z branżą public relations związany jest natomiast od 2010 roku. Specjalizuje się w komunikacji produktowej związanej z sektorem IT, Telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki. Realizował projekty m.in. dla firm Microsoft, Huawei, ASUS, Spotify, CI Games, Intel, ACTION, Fibaro, Ringer Axel Springer oraz TVN Media. W Hill+Knowlton Strategies odpowiadał m.in. za komunikację działu Consumer Microsoft oraz CI Gamet, wspierał również działania dla Facebooka.
Tomasz Relewicz, który dotąd kierował działem jako Head of Technology Practice, rozstaje się z agencją. Z H+K strategies był związany od 2005 roku, rozpoczął pracę na stanowisku Assistant. Później pracował jako Account Executive, Senior Account Executive, Account Manager, Associate, Senior Associtate i Account Director. Działem technologicznym kierował od maja 2016 roku. (mb)