poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w Imago PR: wzmocnienie zespołu, nowa struktura

Zmiany w Imago PR: wzmocnienie zespołu, nowa struktura

Pod koniec marca 2022 roku Imago Public Relations poinformowalo o wprowadzeniu zmian w strukturze firmy i powiększeniu zespołu. Dwie osoby awansowały na stanowiska Account Directorów, dołączył nowy Strategy Director, a także powołano dział odpowiedzialny za media społecznościowe.

Marta Dobrzańska i Maciej Preidl awansowali w agencji na stanowiska Account Directorów. Na nowych stanowiskach nadzorują realizację wszystkich projektów agencji w obszarach brand PR i corporate PR. Oboje są związani z Imago PR od 2015 roku, a dotychczas pełnili funkcje Senior Account Managerów.

Dobrzańska przed dołączeniem do Imago PR przez dziewięć lat pracowała w firmie konsultingowej WYG International. Na stanowisku specjalistki ds. marketingu i PR odpowiadała tam za realizację kampanii promocyjnych projektów finansowanych z funduszy UE.

Maciej Preidl poprzednio pracował z kolei w Parlamencie Europejskim oraz w korporacji z branży farmaceutycznej.

Marta Dobrzańska, fot. Joanna Nowicka

Maciej Preidl, fot. Joanna Nowicka

Do agencji na nowo utworzone stanowisko Strategy Directora dołączył Paweł Gniadek. Jest odpowiedzialny za strategie opracowywane i realizowane przez Imago PR na rzecz klientów, a także koordynację działań new business. Wcześniej Gniadek pełnił funkcje kierownicze w agencjach public relations oraz firmach takich jak Telpress, Południowy Koncern Energetyczny, Tauron Polska Energia, Śląski Urząd Marszałkowski, Piast Gliwice, Grupa MiŚOT. Współtworzył struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotowywał i nadzorował projekty w zakresie komunikacji i promocji (np. IPO, przejęcia, konsolidacje). Prowadzi także zajęcia dla studentów dotyczące różnych obszarów komunikacji.

Paweł Gniadek, fot. Joanna Nowicka

Imago PR wydzieliło także zespół odpowiedzialny za komunikację w mediach społecznościowych. Jak wyjaśnia Rafał Czechowski, założyciel i Managing Director agencji, zmiany w strukturze są odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Jednostką, wyznaczoną kilka miesięcy temu, kieruje Bartosz Makowiec, Digital Content Manager, związany z agencją od 2016 roku. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj