poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w marketingu Sanitec KOŁO

Zmiany w marketingu Sanitec KOŁO

Przemysław Powalacz od 1 lipca 2005 pełni funkcję dyrektora marketingu w firmie Sanitec KOŁO. Objęcie przez niego tego stanowiska związane jest z nowymi zadaniami i wzrostem roli Sanitec Koło w Europie Środkowo-Wschodniej. Odpowiada on za całość działań marketingowych w Polsce i krajach tego regionu tj. za zarządzanie portfelem marek, rozwój produktów i komunikację marketingową. Przemysław Powalacz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz programu MBA na Uniwersytecie Warszawskim & University of Illinois. W Sanitec KOŁO pracuje od 2004, wcześniej był dyrektorem zarządzającym agencji BMS Marketing Sernice GmbH w Niemczech. Jest żonaty i ma dwie córki. W związku ze zmianą na stanowisku dyrektora marketingu, nastąpiła reorganizacja działu. Obecnie marketing w Sanitec Koło składa się w trzech zespołów: produkt menedżerów, komunikacji marketingowej i telemarketingu. Podział ten ułatwi sprostanie nowym wyzwaniom związanych nie tylko z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, ale również komunikacji marketingowej. Nowopowstałe stanowisko szefa komunikacji marketingowej objął Zbigniew Gonsior, dotychczasowy kierownik projektów B2C, B2B i WEB. Będzie odpowiedzialny za komunikację w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, na którym obecne są wyroby ze znakiem KOŁO. Zbigniew Gonsior jest absolwentem Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej w Katowicach, w Sanitec Koło pracuje od 4 lat.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj