Od 1 czerwca 2018 roku prowadzeniem działu PR Product Mercedes-Benz dla samochodów osobowych zajmuje się Tomasz Mucha.
Odpowiada za całokształt relacji z mediami dotyczących gamy samochodów osobowych Mercedes-Benz, Mercedes-Benz AMG, Mercedes-Benz Maybach oraz smart.
Tomasz Mucha przez ostatnie 14 lat był związany z markami Grupy PSA – pełnił m.in. funkcje szefa strefy ds. handlowych dla marki Citroën, szefa ds. szkoleń handlowych dla marek Citroën oraz Peugeot. Od 2013 roku był PR Managerem w Peugeot Polska, a następnie – PR Managerem wszystkich marek Grupy PSA w Polsce. Przez ostatnie dwa lata pracował jako PR & Event Manager marek Citroën i DS.
Mucha jest absolwentem filologii romańskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz finansów i bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Poprzednio za te działania w Mercedes-Benz Polska odpowiadał Aleksander Rzepecki, który z końcem kwietnia 2018 roku zakończył pracę w dziale PR firmy, a od maja zajmuje się wprowadzaniem osobowych samochodów elektrycznych i strategii CASE (Connected/ Autonomous/ Shared/ Electric) w Polsce, Czechach i w Austrii. (mb)