Od 1 stycznia w miejsce Działu Komunikacji Marketingowej i Impresariatu Artystycznego został powołany Pion Marketingu Impresariatu Artystycznego Radia Kraków. Funkcję dyrektora Pionu powierzono Agnieszce Kuczyńskiej, która wcześniej zajmowała stanowisko kierownika Działu Komunikacji Marketingowej i Impresariatu Artystycznego, a wcześniej kierownika promocji. Kuczyńska, związana jest z mediami od roku 1998 (zaczynała w TVP w Krakowie).
Zajmowała się również działaniami public relations, pracując w Krakowskiej Agencji Public Relations na stanowisku account and project managera. W Radiu Kraków pracuje od 2004, gdzie odpowiadała w szczególności za promocję. Po reorganizacji przeprowadzonej we wrześniu ubiegłego roku, kierowała działem komunikacji marketingowej. Jako dyrektor pionu Marketingu i Impresariatu, odpowiedzialna jest za koordynację działań reklamowych, promocyjnych i artystycznych (m.in. realizację koncertów, produkcję dźwiękową, zwiększenie wykorzystania studiów nagraniowych, prowadzenie szkoleń). (kk)