Z początkiem sierpnia nastąpią zmiany w redakcji portalu PRoto.pl. Edyta Skubisz, zostaje p.o. redaktora naczelnego, a Bartosz Sawicki, dotychczasowy redaktor naczelny, rozstaje się z redakcją.
Edyta Skubisz do tej pory – od października 2010 roku – była redaktorką PRoto.pl. To autorka wielu tekstów poświęconych branży PR oraz wywiadów z jej polskimi i zagranicznymi przedstawicielami. Wcześniej przez 1,5 roku była kierownikiem planu w krakowskiej agencji reklamowej S4. Swoją karierę zaczynała w dziale Research, Strategy & Development/PR agencji, a potem – Client Service, kiedy to realizowała projekty PR-owe oraz eventowe. Pisała ponadto do magazynów wydawanych przez Feniks Media Group i Dziennika Polskiego. Współpracowała również z Radiem Kraków. Ukończyła specjalność dziennikarską oraz public relations na Wydziale Dziennikastwa i Komunikacji Społecznej UJ.
Bartosz Sawicki pracował w PRoto od jesieni 2009, od grudnia 2010 r. – na stanowisku redaktora naczelnego. Nie tylko kierował pracami redakcji, ale także prowadził warsztaty i szkolenia z public relations, w szczególności relacji z mediami. Przez całą karierę zawodową jest związany z komunikacją i mediami. Na swoim koncie ma liczne przeprowadzone projekty i konferencje – od fazy pomysłu do organizacji. Był prowadzącym/panelistą/uczestnikiem konferencji branżowych o komunikacji, marketingu, relacji z mediami oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Wcześniej, jako dziennikarz pisał artykuły w Dzienniku Polska Europa Świat i polskiej edycji Wall Street Journal. Współpracował także z dziennikami: Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Życie Warszawy i agencją informacyjną Interfax. Doświadczenie zdobywał w agencji First PR i dziale komunikacji Eurosportu. Od sierpnia, przechodzi na drugą stronę barykady – podejmuje wyzwanie pracy w public relations.
Bartosz Sawicki przez całą karierę zawodową jest związany z komunikacją i mediami. Na swoim koncie ma dziesiątki projektów i konferencji od fazy pomysłu do organizacji. Prowadzący/panelista/uczestnik największych konferencji branżowych o komunikacji, marketingu, relacji z mediami oraz zarządzania sytuacją kryzysową.
Jako dziennikarz pisał artykuły w Dzienniku Polska Europa Świat i polskiej edycji Wall Street Journal. Współpracował także największymi dziennikami (Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Życie Warszawy) i agencjami informacyjnymi (Interfax).