poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w ŠKODA Polska

Zmiany w ŠKODA Polska

W dziale marketingu ŠKODA Polska zaszły trzy zmiany.

Firma ma nowego kierownika zespołu PR. Została nim Klaudyna Gorzan. Zastapiła tym samym Michała Cabaja, który teraz pełni obowiązki kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM.

Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada on przede wszystkim za koordynację prac połączonych zespołów komunikacji i CRM. Do jego zadań należą również: zagwarantowanie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji (ATL / BTL / Online / SocialMedia / CRM / Sponsoring), stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach planowania mediów, a także poszukiwanie innowacji, które mają zwiększyć skuteczność działań komunikacyjnych marki ŠKODA.

Gorzan, która teraz zajmie się budową wizerunku ŠKODY, związana jest z nią od kilkunastu lat. Poprzednio przez 5 lat pracowała w firmie jako koordynator ds. PR.

Piotr Maj został zaś kierownikiem ds. digitalizacji. Jest to nowo utworzona funkcja. Wcześniej pracował na stanowisku głównego specjalisty ds. komunikacji.  Od kilku miesięcy działa w ramach struktur w ŠKODA Innovation Lab w Berlinie. Po powrocie ma za zadanie budować „jednolity, cyfrowy ekosystem marki ŠKODA oraz cyfrowe doświadczenie klienta”.

(ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj