1 sierpnia 2024 roku Monika Nykiel objęła stanowisko Head of Social Media w ContentHouse po wieloletniej pracy na stanowisku Content Marketing Managerki.
Dotychczas sekcja social mediów w ContentHouse podlegała pod dział PR & Content Marketing. Agencja postanowiła rozszerzyć swoją działalność w tym obszarze, dlatego zdecydowała o utworzeniu niezależnego działu Social Media.
Dział pod skrzydłami Nykiel zajmował się będzie współpracą z klientami agencji z zakresu social media B2B (m.in. Specbau Polska i Hörmann Polska, Phillips-Medisize) oraz B2C (m.in. aplikacja dietetyczna Peater, Telewizja WP i Kabaret TV czy WP VIBEZ).
Jako Head of Social Media Nykiel będzie współpracować merytorycznie z działem PR & Content Marketing, którym kieruje Michał Grzebyk, oraz z działem Client Service pod kierownictwem Agnieszki Trębacz.
Z ContentHouse Monika Nykiel związana jest od 2015 roku. Od dziewięciu lat rozwija również redakcję portalu socialpress.pl, gdzie początkowo była dziennikarką, potem redaktorką i redaktorką prowadzącą, a obecnie pełni funkcję zastępczyni redaktora naczelnego. (kn)