Wrocławska agencja Publicon na początku 2018 roku wprowadziła zmiany w swojej strukturze i sposobie działania.
Katarzyna Pastuszka została partnerem zarządzającym w firmie. Będzie odpowiedzialna za standard dostarczanych projektów i przebieg relacji z klientami. Z agencją związana jest od siedmiu lat, a przez ostatnie dwa lata samodzielnie prowadziła projekty i zarządzała zespołem.
[[{“fid”:”36552″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon “,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon “},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Nowe osoby w agencji Publicon “,”title”:”Nowe osoby w agencji Publicon “,”class”:”media-element file-default”}}]]
Karolina Sikorska, Paulina Laufer-Orłowska, Mikołaj Ławnicki
Publicon utworzył też nowe stanowisko w strukturze – Business Development Managera. Funkcję tę pełni Karolina Sikorska, która jest również odpowiedzialna za PR agencji. Sikorska z firmą związana jest od 2008 roku. Prowadziła projekty dla firm z branż FMCG i deweloperskiej, a przez ostatnie dwa lata realizowała działania dla Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL).
Stanowiska Senior PR Managerów objęły Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska. Marta Dunajko w agencji pracuje od lutego 2017, realizowała działania dla marek z portfolio PPG czy dla województwa łódzkiego. Aleksandra Witkowska z firmą jest z kolei związana od czerwca 2017 roku i koordynuje projekty dla XEOS, projektów „Góral Skipass” czy „Live more. Pomerania”.
[[{“fid”:”36553″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”title”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Aleksandra Witkowska, Dorian Zapata Rioja, Marta Dunajko
Funkcję Senior PR Managera wciąż pełni Dorian Zapata Rioja, z Publiconem związany od 2016 roku. Jest odpowiedzialny m.in. za planowanie i realizację działań dla XL Catlin oraz wsparcie w działaniach dla ABSL (inicjatywa ABSL StartUp Challenge). Do jego zespołu z początkiem 2018 roku dołączyła Paulina Laufer-Orłowska, która zajmie się rozbudowaniem kompetencji agencji w zakresie employer brandingu. Wcześniej była związana z Grupą Impel oraz Credit Agricole.
[[{“fid”:”36554″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Nowe osoby w agencji Publicon”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”title”:”Nowe osoby w agencji Publicon”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Michał Ulidis, Katarzyna Pastuszka
Agencja wzmocniła też dział kreacji. Pokieruje nim, jako partner, Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Ulidis ma doświadczenie w komunikacji marek komercyjnych, spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Do działu dołączył też Mikołaj Ławnicki, Senior Graphic Designer, który odpowiada za nowy key visual agencji.
Szymon Sikorski, założyciel i CEO Publicon, zmiany tłumaczy „długą obecnością na rynku i coraz lepszym rozumieniem potrzeb zarówno partnerów biznesowych, jak i własnych”. „Doszliśmy do wniosku, że nie chcemy się ścigać ze wszystkimi. To, co mamy, to wiedza, ta humanistyczno-społeczna. Rozumienie insightów i wartości. Te obszary będziemy eksplorować bardziej” – mówi szef agencji.
Publicon korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)