W wyniku nabycia praw własnościowych do pełnego wykorzystania nazwy handlowej „Marketing w Praktyce” od Grupy Wydawniczej Infor SA, nastąpiły zmiany na stanowiskach w Wydawnictwie. Zdzisław Kraśnicki, który do tej pory pełnił funkcję Redaktora Naczelnego, objął stanowisko Prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce. Stanowisko Redaktora Naczelnego miesięcznika i Dyrektora Zarządzającego Wydawnictwa, objęła Agnieszka Bzdyra, dotychczasowy Zastępca Redaktora Naczelnego. Zdzisław Kraśnicki jest związany z wydawnictwami INFOR oraz Marketing w Praktyce od 1996 roku. Wcześniej był między innymi szefem pierwszego w Polsce czasopisma konsumenckiego – tygodnika VETO, dziennikarzem, redaktorem dzienników i tygodników ogólnopolskich. Jest absolwentem Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Agnieszka Bzdyra jest związana z Wydawnictwem Marketing w Praktyce od 2001 roku, do tej pory odpowiadała za rozwój i strategię marketingową, wdrażanie aplikacji CRM i narzędzi marketingu interaktywnego. Sprawowała merytoryczny nadzór nad miesięcznikiem „Marketing w Praktyce”. Jest Członkiem Rady Programowej Marketing Instytutu Rozwoju Biznesu. Ukończyła program The Advanced Certificate in Marketing – The Chartered Institute of Marketing oraz kierunek Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG, studiowała również w Ijsell College w Holandii. W związku ze zmianą stanowiska jej dotychczasowe obowiązki zostały poszerzone, jest odpowiedzialna za tworzenie długookresowej strategii rozwoju firmy. Wydawnictwo Marketing w Praktyce, w trakcie 10-letniej umowy dzierżawy, stworzyło nowy layout i kody identyfikacji wizualnej marki. Zakup praw do wykorzystania nazwy handlowej jest konsekwencją dotychczas prowadzonej strategii rozwojowej firmy.