W grudniu 2023 roku do zarządu Tears of Joy, czyli Łukasza Kępińskiego, prezesa zarządu spółki, oraz członków Marcina Siekerskiego i Przemysława Cyluka, dołączyli Magdalena Stańczak, Managing Directior, i Adam Sułkowski, Client Services Director. Jednocześnie pracę w agencji rozpoczął Bartosz Walat, który objął stanowisko Creative Lead.
Magdalena Stańczak w Tears of Joy odpowiada za zarządzanie operacyjne i całościową realizację kampanii.
Do agencji dołączyła jako Group Account Manager, a następnie awansowała na Managing Directora. Wcześniej pracowała w Profile, gdzie zajmowała się całościową realizacją kampanii informacyjno-promocyjnych.
Adam Sułkowski w agencji dba o jakość obsługi klientów agencji oraz rozwój biznesu.
Na początku w Tears of Joy odgrywał on rolę Influencer Marketing Specialist. Wcześniej obejmował stanowisko Project Managera w Biurze Podróży Reklamy.
Bartosz Walat jako Creative Lead jest odpowiedzialny za budowanie zespołu kreatywnego, rozwijanie i skalowanie pomysłów dla klientów agencji oraz tworzenie ofert o produktach kreatywnych dla nowych klientów.
Walat ma 15 lat doświadczenia w marketingu kreatywnym. Wcześniej był autorem programów radiowych i telewizyjnych. Pracował także jako PR Manager Warszawskiej Szkoły Filmowej i dyrektor Radia Park FM, a także wykładowca SKVOT Polska. Poprzednio był związany m.in. z agencją Os3, w której tworzył kampanie reklamowe Lotto, koncernu Takeda i Opel oraz z VMLY&R, gdzie pełnił funkcję Senior Copywritera i współpracował z takimi markami jak Lay’s, Adidas, Intel czy SodaStream.
Bartosz Walat
(ao)