sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w Twisto. Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiada za komunikację w Polsce i Czechach

Zmiany w Twisto. Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiada za komunikację w Polsce i Czechach

Agnieszka Jabłońska-Twaróg objęła stanowisko International Marketing Communications Managera w Twisto. Od grudnia 2020 roku zarządza międzynarodowym zespołem, odpowiedzialnym za brand, social media, działania z influencerami i PR fintechu Twisto w Polsce i w Czechach. Jej stanowisko jest nowo utworzone.

Jabłońska-Twaróg w Twisto pracuje od 2019 roku – do tej pory pełniła funkcję dyrektor ds. komunikacji i była odpowiedzialna za PR i komunikację marki w Polsce. W tym czasie zajmowała się m.in. launchem aplikacji i karty wielowalutowej Twisto i realizacją dwóch edycji badania UX dla e-commerce w Polsce – Koszyk roku.

Przed dołączeniem do Twisto Jabłońska-Twaróg pracowała w agencji Clear Communication Group, gdzie jako partner zarządzający (od sierpnia 2015 roku) zarządzała bieżącymi projektami agencji i pozyskiwała nowych klientów. Ma też doświadczenie w prowadzeniu szkoleń medialnych i komunikacji kryzysowej. Wcześniej była rzeczniczką prasową i dyrektorką Biura Ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przez ponad dwa lata była związana z telewizją Polsat, gdzie prowadziła serwisy informacyjne Polsat News oraz „Biznes Informacje”, a także program publicystyczny „Kto ma rację” w Polsat Biznes. Przez blisko dwa lata pracowała również jako dziennikarka ekonomiczna w Pulsie Biznesu. Doświadczenie zdobywała też m.in. w telewizji TVN24. Jest absolwentką dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracę w Twisto pod koniec 2020 roku zaczęła również Joanna Kasiedczak, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Specialist i odpowiada m.in. za działania PR i social media w Polsce. Kasiedczak wcześniej pracowała m.in. w agencji marketingowej MBridge – Marketing Expert, gdzie jako PR Specialist była odpowiedzialna za komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Doświadczenie zdobywała także, prowadząc działania PR dla podmiotów finansowych takich jak Wonga, Santander Consumer Bank czy KIR. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj