Piotr Ruszak, marketing manager w strukturze VivaKi Polska, którą tworzą domy mediowe ZenithOptimedia i Starcom MediaVest, od kwietnia 2009 roku ma zająć się tylko działaniami komunikacyjnymi dla Starcom MediaVest. Do jego zadań ma należeć nadzór nad działaniami marketingowymi, PR-owskimi oraz organizowanie konferencji i przygotowywanie kampanii reklamowych agencji.
Funkcje dotychczas pełnione przez Piotra Ruszaka w ZenithOptimedia zostaną przejęte przez agencję Liberty Group która pracuje dla ZOG od grudnia 2008 roku. Liberty Group zajmie się koordynacją komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej we współpracy z biurem zarządu ZenithOptimedia.
Wcześniej Ruszak był związany z tygodnikiem Media&Marketing Polska, gdzie pełnił funkcję zastępcy redaktora prowadzącego magazynu. Od 2004 r. był również korespondentem brytyjskiego magazynu Media&Marketing Europe, wydawanego przez koncern Emap. Doświadczenie dziennikarskie zdobywał w Programie III Polskiego Radia, prowadził również warszawski oddział studia graficznego Pracownia. (kk)