W lipcu 2023 roku agencja Sarota PR poinformowała o zmianach w zarządzie. Nową CEO została Katarzyna Sarota, dotychczasowa COO agencji, a do zarządu dołączył Jakub Misiura, który jednocześnie prowadzi dział digital marketingu.
Nowa CEO – Katarzyna Sarota – jest związana z agencją od początku jej istnienia. Do tej pory pełniła funkcję Chief Operating Officera, odpowiadała m.in. za finanse spółki, HR oraz wsparcie obsługi klientów. Od 2017 roku była także wiceprezeską agencji.
Jak zapowiada nowa prezeska, agencja skupi się na podtrzymaniu jakości dostarczanych usług, a także będzie rozwijać ofertę w kierunku działań związanych z promowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu oraz szkoleń medialnych.
Jakub Misiura, który został wiceprezesem Sarota PR, zajmie się rozwojem digitalowym agencji. W firmie pracuje od 2013 roku, a od 2021 roku jest szefem działu digital marketingu. Wcześniej pełnił w firmie m.in. funkcje Digital Marketing Specialist oraz PR Specialist.
Dotychczasowy prezes agencji, Piotr Sarota, pozostaje w firmie w charakterze konsultanta – zarówno dla zespołu, jak i dla klientów agencji. Realizuje też program rozwoju talentów jako certyfikowany trener metodologii Gallupa. (mb)
Zdjęcie główne: Katarzyna Sarota, Jakub Misiura