1 października nastąpiły zmiany w zespole komunikacji BRE Banku. Dyrektorem obszaru komunikacji i strategii marketingowej została Paulina Rutkowska, która będzie nadal odpowiedzialna za spójność działań biur prasowych Grupy BRE. Obowiązki rzecznika prasowego przejął Roman Jamiołkowski.
Departament Komunikacji i Strategii Marketingowej będzie zajmował się koordynacją polityki komunikacyjnej BRE Banku i zarządzaniem marką Grupy BRE. Do zadań nowo utworzonego departamentu będzie należała również współpraca z Fundacją BRE Banku, sponsoring, społeczna odpowiedzialność biznesu oraz obszar public affairs. W związku z objęciem przez Paulinę Rutkowską stanowiska dyrektora Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej obowiązki rzecznika prasowego Banku przejmie Roman Jamiołkowski, dotychczas koordynujący pracę wydziału komunikacji i CSR. Rutkowska będzie nadal odpowiedzialna za spójność działań wszystkich biur prasowych Grupy BRE.
Zastępcą rzecznika prasowego jest Piotr Rutkowski, były dziennikarz Gazety Giełdy Parkiet, który w czerwcu 2009 r. dołączył do BRE Banku. Współpracą z mediami w zespole ds. komunikacji zewnętrznej zajmuje się również Monika Najdrowska. (kk)