Podczas Gali Finałowej w Zamku Królewskim w Warszawie wręczono nagrody w piątej edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
W kategorii „Nagrody Grand Prix – Indywidualne” zwyciężyły Magdalena Tokarczyk-Cyran z Grupy Nowy Styl, Marta Czartoryska-Żak z Grupy Wirtualna Polska oraz Barbara Pasterczyk z ING Bank Śląski.
Grand Prix Nagrodę Zespołową (budżet do 5 000 000 zł) zdobyły ex aequo Ricoh Polska z Katarzyną Dawidowską (Communication Specialist) oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe (w zespole z Małgorzatą Marszałek, kierownikiem Działu Mediów Elektronicznych i PR). Nagrodę Zespołową w kategorii budżet do 50 000 000 zł otrzymał zespół Samsung Electronics Polska z Olafem Krynickim, Senior PR & Social Managerem w składzie. Nagroda Zespołowa (budżet powyżej 50 000 000 zł) trafiła do zespołu Banku Zachodniego WBK.
Nagrodę Grand Prix w kategorii „Instytucje i Organizacje Nauki, Kultury i Sportu” otrzymał Mateusz Labuda z Muzeum Narodowego w Warszawie.
W kategorii „Osobowość Marketingu Roku” nagrodzono Arkadiusza Trzcińskiego z firmy Kross, Wojciecha Chochołowicza z firmy Gino Rossi i Paulę Bruszewską z Social Wolves.
Nagroda Specjalna Kapituły trafiła do Zbigniewa Jagiełły, prezesa zarządu PKO Banku Polskiego. Nagrodę Specjalną Organizatora (Wyjątkowa Efektywność Społeczna) otrzymała Dominik Rogóż ze Stowrzyszenia Siemacha. (mb)