poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy najlepszych marketerów roku 2014. Wśród nagrodzonych także PR-owcy

Znamy najlepszych marketerów roku 2014. Wśród nagrodzonych także PR-owcy

Podczas Gali Finałowej w Zamku Królewskim w Warszawie wręczono nagrody w piątej edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

W kategorii „Nagrody Grand Prix – Indywidualne” zwyciężyły Magdalena Tokarczyk-Cyran z Grupy Nowy Styl, Marta Czartoryska-Żak z Grupy Wirtualna Polska oraz Barbara Pasterczyk z ING Bank Śląski.

Grand Prix Nagrodę Zespołową (budżet do 5 000 000 zł) zdobyły ex aequo Ricoh Polska z Katarzyną Dawidowską (Communication Specialist) oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe (w zespole z Małgorzatą Marszałek, kierownikiem Działu Mediów Elektronicznych i PR). Nagrodę Zespołową w kategorii budżet do 50 000 000 zł otrzymał zespół Samsung Electronics Polska z Olafem Krynickim, Senior PR & Social Managerem w składzie. Nagroda Zespołowa (budżet powyżej 50 000 000 zł) trafiła do zespołu Banku Zachodniego WBK.

Nagrodę Grand Prix w kategorii „Instytucje i Organizacje Nauki, Kultury i Sportu” otrzymał Mateusz Labuda z Muzeum Narodowego w Warszawie.

W kategorii „Osobowość Marketingu Roku” nagrodzono Arkadiusza Trzcińskiego z firmy Kross, Wojciecha Chochołowicza z firmy Gino Rossi i Paulę Bruszewską z Social Wolves.

Nagroda Specjalna Kapituły trafiła do Zbigniewa Jagiełły, prezesa zarządu PKO Banku Polskiego. Nagrodę Specjalną Organizatora (Wyjątkowa Efektywność Społeczna) otrzymała Dominik Rogóż ze Stowrzyszenia Siemacha. (mb)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj