poniedziałek, 24 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaZnamy nominowanych w kategoriach Ad Marketer oraz Dyrektor Komunikacji w konkursie AD...

Znamy nominowanych w kategoriach Ad Marketer oraz Dyrektor Komunikacji w konkursie AD WO/MAN Roku 2024

Jury oceniło kandydatury osób nominowanych w kategoriach Ad Marketer oraz Dyrektor Komunikacji w konkursie AD WO/MAN Roku 2024, którego organizatorem jest „Press”.

Wybór Ad Marketera Roku 2024 przebiegał w dwóch etapach. Pierwszym z nich było wskazanie przez agencje reklamowe, mediowe, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe oraz agencje PR osób, które ich zdaniem najbardziej zasługują na zwycięstwo za „sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych”. Redakcja magazynu „Press” ze wszystkich wskazań wyłoniła czworo nominowanych do tytułu, którzy uzyskali największą liczbę zgłoszeń. Wśród nich znaleźli się duet Anna Barabasz-Sawińska i Jacek Bielarz, Dariusz Maciołek oraz Ewa Lampart.

Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & AMP, Head of Marketing Services, Grupa Maspex, od ponad 15 lat odpowiada za działania marketingowe dla marek napojowych w Polsce i w regionie CEE Grupy Maspex, takich jak Tymbark, Kubuś, Tiger, Nestea, Dr Witt, Caprio, Tarczyn i ich odpowiedników. Kierowała marketingiem Wawel SA i Alma Market. Stworzyła zespół marketingowy liczący ponad 70 osób, w tym działy media & digital, graficzny, event marketingu i produkcji TVC. Jest jurorką w wielu branżowych konkursach i zasiada w Komisji Etyki Reklamy. Jest także członkinią Rady Dyrektorów Marketingu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Jacek Bielarz, dyrektor marketingu, Grupa Maspex, z marketingiem jest związany od 17 lat. Od 13 lat zarządza marketingiem Grupy Maspex, w tym markami takimi jak Tymbark, Lubella, Łowicz, Tarczyn, Tiger, Krakuski, Hit, Caprio, Kotlin, Krakus czy DecoMorreno. Jest laureatem licznych nagród branżowych, w tym Effie.

Dariusz Maciołek, CMO/CXO, Bank BNP Paribas, od stycznia 2025 roku łączy funkcje dyrektora marketingu (CMO) i dyrektora ds. doświadczeń klientów (CXO) w Banku BNP Paribas. Odpowiada za strategię marki, komunikację marketingową, media społecznościowe, CSR, PR i komunikację wewnętrzną. Wcześniej był związany m.in. z Avivie, PGE, PZU, RaboDirect i Providentem. Zapoczątkował w bankowości trend komunikacji ważnej społecznie i łamiącej stereotypy, a jego działania przyniosły BNP Paribas wizerunek banku zaangażowanego. Jest Laureatem nagrody AdMarketera Roku 2020.

Ewa Lampart, dyrektorka marketingu i komunikacji, PLL LOT, od dwóch lat zarządza marketingiem narodowego przewoźnika w Polsce oraz na 40 rynkach zagranicznych. Poprzednio zarządzała „Super Expressem”, Fokus TV i Nowa TV. Odpowiadała też za marketing „Faktu” i „Dziennika” w Ringier Axel Springer Polska. Pracowała również w agencjach, takich jak Ammirati Puris Lintas, Euro RSCG i MPG.

W tegorocznej edycji konkursu po raz pierwszy wybrany zostanie także Dyrektor/Dyrektorka Komunikacji 2024. W pierwszym etapie do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszono szefów komunikacji 500 marek, które zostały ujęte w ubiegłorocznym zestawieniu „TOP Marka”, realizowanym przez magazyn „Press”. Każdy z ekspertów/ekspertek wskazujących kandydatów/kandydatki do tytułu mógł podać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem. Po podliczeniu głosów osoby, które otrzymały największą liczbę wskazań, trafiły do drugiego etapu. W kategorii tej nominowano Annę Marciniak, Martę Pokutycką-Mądralę, Karolinę Łuczak, Arkadiusza Mierzwa oraz Katarzynę Przewęzikowską.

Karolina Łuczak, kierowniczka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej, Provident, od 12 lat jest związana z Provident Polska, gdzie od 2020 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej, a od 2022 roku kieruje biurem prasowym i komunikacją wewnętrzną. Zarządza kilkunastoosobowym zespołem komunikacji, nadzoruje współpracę z agencjami PR i organizacjami branżowymi. Wcześniej pracowała w Grupie ING, gdzie opowiadała za działania PR, marketing oraz odpowiedzialny biznes. Jest prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Anna Marciniak, dyrektorka ds. komunikacji, Mastercard, od ponad pięciu lat odpowiada za komunikację korporacyjną Mastercard w Polsce. W firmie zajmuje się także PR, relacjami z mediami, pozycjonowaniem marki oraz jej obecnością w mediach społecznościowych, a także nadzorem nad marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobywała w SAP i Solski Burson-Marsteller. Pełniła także funkcję PR Managerki w HP Polska.

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, Jeronimo Martins Polska, od 8 lat kieruje komunikacją i wizerunkiem Biedronki. Jest także wiceprezesem zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. W latach 2013-2016 był dyrektorem ds. komunikacji Canal+ w Polsce, a w okresie 2008-2913 rzecznikiem prasowym oraz dyrektorem biura relacji z mediami i komunikacji zarządu Banku Pekao SA. Jest wieloletnim dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i reporterem w TVN CNBC Biznes. Prowadził program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1.

Maria Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej, Nationale-Nederlanden, z firmą ubezpieczeniową Nationale-Nederlanden jest związana od 2012 roku, gdzie odpowiada za PR, wizerunek marki i komunikację wewnętrzną, employer branding, CSR i public affairs. Wcześniej pracowała w Cadbury. Prowadziła też komunikację wokół przejęcia Wedla przez LOTTE. Współpracowała również przy UEFA Euro 2012. Jest jurorką konkursu Złote Spinacze i wykładowczynią Akademii LSPR.

Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Żabka, od stycznia 2022 roku w Żabce pełni funkcję menedżerki zespołu relacji zewnętrznych i CSR. Zarządza komunikacją zewnętrzną, biurem prasowym i projektami CSR. Jest współtwórczynią programu „Dobre Życie”, wspierającego lokalne inicjatywy franczyzobiorców. Jest jurorką konkursów Złote Spinacze i PR Wings, członkinią Rady Programowej MIXX Awards & Conference. Jest laureatką nagród Kobieta Charyzmatyczna 2021 oraz MP Power Awards 2023.

Ogłoszenie zdobywczyni lub zdobywcy tytułu Ad Marketera Roku 2024 oraz Dyrektora/Dyrektorki Komunikacji 2024 odbędzie się 1 kwietnia 2025 roku w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie podczas gali AD WO/MAN Roku 2024.

Regulamin konkursu dostępny jest na adwoman.press.pl.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj