niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy skład Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Znamy skład Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Związek Firm Public Relations ogłosił skład grona jurorów w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Jak informowaliśmy, przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu została Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec.

„Chciałabym, aby przez wybór najlepszych projektów tegoroczna edycja konkursu pokazała, jak dużą wartość eksperci od PR wnoszą do rozwoju swoich organizacji” – podkreśla Magdalena Brzezińska Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.

W składzie tegorocznego Jury znalazło się 79 osób. Są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Jak zastrzegają organizatorzy, w przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii podział ten może się zmienić.

Pierwsza grupa jurorska, której przewodniczącą została Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland, będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Przemysł i infrastruktura.

Drugiej grupie jurorów przewodniczyć będzie Zbigniew Gajewski, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Ta grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny oraz Turystyka i rekreacja.

Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska, została z kolei przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej, która to zajmie się oceną projektów z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

Przewodniczącą czwartej grupy jurorów została Monika Kacz­marek-Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa ta będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia oraz Sport.

Jurorzy będą oceniali zgłoszone projekty zgodnie z pięcioma kryteriami: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja i efektywność. Nominowani zostaną ogłoszeni 9 października 2019 roku, a zwycięzcy – podczas  gali, która odbędzie się 6 grudnia.

Do 12 sierpnia do godziny 16:00 trwają zgłoszenia w pierwszym terminie.

Pełny skład Jury oraz więcej informacji można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest partnerem konkursu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj