24 kwietnia 2025 roku miała miejsca 8. edycja konferencji Internal Communication Meeting. Wydarzeniu towarzyszyła uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców trzeciej edycji konkursu IC Biznes Partner dla komunikacji wewnętrznej.
Jak przekazują organizatorzy, „nagrodzono tych, którzy pokazują, że komunikacja wewnętrzna potrafi być innowacyjna, odważna i – co najważniejsze – skuteczna”. W tegorocznej edycji konkursu wyłoniono zwycięzców w pięciu kategoriach.
W kategorii Kampania wewnątrz organizacji:
I miejsce: DANONE za kampanię „Love Brand”
II miejsce: Skanska Central Europe za kampanię „Pomagamy tam, gdzie pracujemy” w ramach Tygodnia wolontariatu Skanska
III miejsce ex aequo: Capgemini Polska we współpracy z Opus B za Kampanię Życzliwości „Direction: Kindness” oraz FORVIA Faurecia za kampanię „Kodeks Dobrej Komunikacji”
W kategorii Wydarzenie dla pracowników:
I miejsce: Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement) za wydarzenie „I Bieg po Kopalni”
II miejsce: Nationale-Nederlanden Polska za „Telewizyjne show czyli NN-owy przepis na townhall”
III miejsce: Santander Bank Polska za wydarzenie „Publikacja wyników finansowych. Spotkanie pracowników z CEO i całym zarządem”
W kategorii Cyfrowe narzędzie komunikacji wewnętrznej:
I miejsce: Żabka Polska za projekt „Intranet³: jedna platforma, trzy światy”
II miejsce: Grupa Impel za intranet ImpelNet 2.0
III miejsce: Capgemini Polska za newsletter Insider zintegrowany z platformą Insider Hub
W kategorii Magazyn wewnętrzny drukowany:
I miejsce: Werner Kenkel Spółka za magazyn „Na Fali”
II miejsce: Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement) za magazyn „Sygnały”
III miejsce: Grupa PZU za magazyn „Świat PZU”
W kategorii Zespół komunikacji wewnętrznej:
I miejsce: Rossmann
II miejsce: Polska Spółka Gazownictwa
W składzie tegorocznego jury konkursu znaleźli się: Katarzyna Kryńska, przewodnicząca jury, Dagmara Chmielewska, Sebastian Grochala, dr Mariusz Lewandowski, Paulina Łukaszuk, Ireneusz Mirgos, Magdalena Przysłupska, Rita Schultz, Nina Żwirko, Magdalena Kuropieska-Deloff oraz Lidia Skrzyniecka.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (kn)
Zdjęcie główne: konferencja.ic-mobile.pl