W tym roku akcja „Jem Drugie Śniadanie” ma dotrzeć przede wszystkim do rodziców i nauczycieli. Jej ambasadorami są m.in. Katarzyna Glinka, Zosia Ślotała, Michał Będźmirowski (ModnyTata.pl), Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka i Anna Wyszkoni.
W ramach kampanii powstały dwa spoty „Stop niedożywieniu”, które są wynikiem współpracy z programem Pajacyk.
Czworo ambasadorów – Katarzyna Glinka, Zosia Ślotała, Michał Będźmirowski (ModnyTata.pl) oraz Andrzej Krzywy – wymyśliło autorskie kanapki, które do września będą sprzedawane w restauracjach Aioli. Część dochodów z ich sprzedaży zasili konto Pajacyka.
Premiery nowego menu z tymi kanapkami oraz pierwszego spotu „Stop niedożywieniu” odbyły się 13 lipca w warszawskiej restauracji Aioli Inspired by Mini.
W pierwszym spocie udział wzięli Dorota Chotecka, Katarzyna Glinka, Karolina Malinowska, Zosia Ślotała, Jerzy Grzechnik oraz Andrzej Krzywy. W drugiej części spotu wystąpili z kolei Beata Sadowska, Aleksandra Szwed, Michał Będźmirowski (ModnyTata.pl), Malwina Bakalarz (Bakusiowo.pl) i AdBuster.
Ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna Jem Drugie Śniadanie ruszyła na początku 2015 roku ruszyła. Jej celem jest wyrobienie w Polakach (zwłaszcza w dzieciach i młodzieży) dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania.
Za organizację akcji oraz prowadzenie jej biura prasowego odpowiada Zaza Media. (mb)