Kampania billboardowa „NIE dla poszerzenia Rzeszowa” została skrócona do 15 marca.
Jak informowaliśmy, podrzeszowskie gminy nie chcą przyłączenia do miasta, w związku z czym powstała kampania billboardowa „NIE dla poszerzenia Rzeszowa”. Ratusz nazwał akcję „świństwem” i „czarnym PR-em”, wystosował też pismo do AMS – właściciela nośników reklamowych – z prośbą o zaklejenie plakatów.
Jak poinformowła PRoto.pl Grażyna Gołębiowska, dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR w AMS, firma nie może „wprowadzać cenzury” i zaklejać materiałów nienaruszających prawa bez zgody klienta. „Mimo to, wychodząc naprzeciw tej sytuacji i dążąc do kompromisowego zakończenia sporu dotyczącego kampanii, zwróciliśmy się z prośbą do naszego klienta o skrócenie ekspozycji do 15 marca. Klient wyraził na to zgodę” – wyjaśnia Gołębiowska.
Do momentu publikacji nie udało nam się skontaktować z inicjatorem akcji – stowarzyszeniem Aglomeracja Rzeszowska. (mb)