Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu MSL, znalazła się w gronie jurorów konkursu Dubai Lynx. Festiwal to wydarzenie dla branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej, którego organizatorem jest Cannes Liones.
Bugajna-Kasdepke, która reprezentuje MSL CEE, będzie oceniać projekty w kategorii Public Relations. Pozostali jurorzy w tej kategorii to Ruth Yearly (Ketchum Wielka Brytania), Hafida Abhai, (Weber Shandwick Holandia), Marco Wedemann (Havas PR Niemcy), Melina Po (Edelman Shanghai Chiny), Ray Page (WE Communication Stany Zjednoczone). Przewodniczącą jury jest Candace Kuss (Hill+Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii).
W tegorocznej edycji festiwalu prace będą oceniane w 18 kategoriach. Do konkursu zgłoszono 2400 projektów, które są ocenianie przez 60 profesjonalistów z całego świata. Organizatorzy Dubai Lynx zapraszają do oceny projektów ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA.
Zwycięzcy otrzymają statuetki na gali 14 marca.
Zofia Bugajna-Kasdepke jako członkini zarządu MSL odpowiada za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w public relations i komunikacji marketingowej. Pracowała dla takich marek jak P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi. Z MSL jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po dyrektor zarządzającą agencji, a od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP. (mb)