Weź udział w tworzeniu Social Media Manual, wypełniając ankietę znajdującą się pod adresem: Socialmediamanual.pl Zastanawiasz się nad wykorzystaniem Social Media w swojej pracy? Myślałeś o tym, jak wprowadzić swoją markę w Social Media i jak kreować dialog z konsumentami? Chcesz poznać najlepsze praktyki i zastosowania Social Media w kampaniach marketingowych największych polskich brandów? Wypełnij ankietę internetową i dołącz do obserwatorów Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010 – pierwszego kompendium wiedzy o działaniach firm i marek w obszarze Social Media w Polsce.
Eksperci i badacze Social Media opracują raport : Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010. Badanie ma stanowić kompendium wiedzy o potrzebach i postawach konsumentów w dialogu z marką oraz opis standardów prowadzenia działań komunikacyjnych w Social Media. Raport będzie wzbogacony o praktyczne case study kampanii przeprowadzonych dla klientów oraz modele badawcze umożliwiające mierzenie efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR.
Osoby, które wezmą udział w ankiecie, będą otrzymywać bieżące informacje o raporcie Social Media Manual. Diagnoza Social Media w Polsce 2010, który ukaże się jeszcze jesienią tego roku. Ponadto, zarejestrowane osoby otrzymają wersję elektroniczną raportu oraz zaproszenia na eventy związane z publikacją.
Zapraszamy również pracowników marketingu i Public Relations, którzy chcieliby podzielić się swoimi uwagami i spostrzeżeniami na temat SocialMedia w Polsce.
Kontakt: Albert Hupa, alek@ircenter.com, 696-435-672
PRoto.pl jest patronem medialnym badania.
Organizatorzy: Interactive Research Center, Onet, GFK Polonia, Starcom (SMV Group), ZenithOptiMedia, Instytut Monitorowania Mediów, Xevin-Consulting, Mediafun, Cam Media, NetSprint, Consulit, Facead, Genero