Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Związek Firm PR dołączył do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. związek firm public relations poinformował o przystąpieniu do związku stowarzyszeń rada reklamy. misją tej organizacji jest „eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie kodeksu etyki reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów”. zfpr realizuje w ten sposób przyjętą politykę spójności, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą pr. to kolejny krok w tym kierunku – po przyjęciu we wrześniu 2019 roku kodeksu etyki pr i w lutym 2020 kodeksu dobrych praktyk – wyjaśnia związek. działania zfpr mają na celu stworzenie możliwie szerokiej platformy współpracy między podmiotami, które chcą promować i przestrzegać dobrych praktyk w relacjach biznesowych ze swymi interesariuszami. „jako organizacja reprezentująca profesjonalną praktykę public relations poszukiwaliśmy możliwości jeszcze większego zbliżenia ze środowiskiem naszych klientów i z szerzej pojmowaną branżą komunikacji marketingowej. rada reklamy otwiera przed nami taką perspektywę. liczymy na szczery i otwarty dialog na temat kształtowania etycznych standardów i reguł fair play w naszych wzajemnych relacjach” – komentuje adam jarosz, prezes zfpr. „zfpr, będąc największą w polsce branżową organizacją zrzeszającą agencje i firmy doradcze z rynku pr, wnosi do rady wzmocnienie organizacyjne oraz kompetencyjne. dopełni nasze forum i inicjatywy o głos bardzo ważnej branży związanej z komunikacją marketingową, jaką bez wątpienia jest public relations” – mówi agnieszka kępińska-sadowska, prezes związku stowarzyszeń rada reklamy. „w podejściu zfpr do kwestii etyki cieszy nas zarówno duża waga, jaką branża przykłada do tego aspektu działalności, jak i nowe perspektywy, które mogą wnieść jej eksperci – np. w obszarze dobrych praktyk współpracy z liderami opinii, przedstawicielami mediów, odpowiedzialności za rzetelność i transparentność informacji” – dodaje. jak podaje zfpr, decyzja o dołączeniu do rady reklamy zapadła podczas walnego zgromadzenia, które odbyło się 27 lutego 2020 roku. zfpr przystępuje do organizacji na prawach członka zwyczajnego. (mb).
Związek Firm Public Relations poinformował o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Misją tej organizacji jest „eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów”.
ZFPR realizuje w ten sposób przyjętą politykę spójności, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To kolejny krok w tym kierunku – po przyjęciu we wrześniu 2019 roku Kodeksu Etyki PR i w lutym 2020 Kodeksu Dobrych Praktyk – wyjaśnia związek. Działania ZFPR mają na celu stworzenie możliwie szerokiej platformy współpracy między podmiotami, które chcą promować i przestrzegać dobrych praktyk w relacjach biznesowych ze swymi interesariuszami.
„Jako organizacja reprezentująca profesjonalną praktykę public relations poszukiwaliśmy możliwości jeszcze większego zbliżenia ze środowiskiem naszych klientów i z szerzej pojmowaną branżą komunikacji marketingowej. Rada Reklamy otwiera przed nami taką perspektywę. Liczymy na szczery i otwarty dialog na temat kształtowania etycznych standardów i reguł fair play w naszych wzajemnych relacjach” – komentuje Adam Jarosz, prezes ZFPR.
„ZFPR, będąc największą w Polsce branżową organizacją zrzeszającą agencje i firmy doradcze z rynku PR, wnosi do Rady wzmocnienie organizacyjne oraz kompetencyjne. Dopełni nasze forum i inicjatywy o głos bardzo ważnej branży związanej z komunikacją marketingową, jaką bez wątpienia jest public relations” – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. „W podejściu ZFPR do kwestii etyki cieszy nas zarówno duża waga, jaką branża przykłada do tego aspektu działalności, jak i nowe perspektywy, które mogą wnieść jej eksperci – np. w obszarze dobrych praktyk współpracy z liderami opinii, przedstawicielami mediów, odpowiedzialności za rzetelność i transparentność informacji” – dodaje.
Jak podaje ZFPR, decyzja o dołączeniu do Rady Reklamy zapadła podczas walnego zgromadzenia, które odbyło się 27 lutego 2020 roku. ZFPR przystępuje do organizacji na prawach członka zwyczajnego. (mb)